04 March 2015

Persidangan Affiliate Mac 2015


Bismillahirrahmanirrahim..
Assalammualaikum wbt semua... 

Syukur alhamdulillah, masih diberi izinNya untuk bernafas dan menikmati hikmah kehidupan 
dari-Nya. Moga kita sama-sama menjadi insan yang saling membantu sesama sendiri untuk menjadi insan melia disisiNya dunia dan akhirat jua. 

Etika peniaga saya telah kongsikan dengan kawan-kawan pada entry yang lepas. Harini, saya kongsikan pengalaman saya sepanjang menjalankan Projek Mega Mykad Smart Shopper. 

Alhamdulillah, sudah 6 bulan saya berkecimpung dalam Affiliate Junction. Bermacam ilmu yang saya perolehi setakat ini namun saya yakin dan percaya, kejayaan itu takkan mampu diraih jika tak melalui kesukaran. 

Sepanjang 6 bulan ni, hampir setiap bulan saya akan ke Kuala Lumpur untu acara 
'Affiliate Summit Kuala Lumpur' yang biasanya diadakan di Picc Putrajaya. Melalui platform ASKL, saya sentiasa disuntik dengan semangat, fikiran positif, mindset yang baik2 dalam menjalankan rutin dan kehidupan harian saya. 

Perkongsian ilmu dan pengalaman dari speaker2 terhebat ini sebenanrnya membantu saya dan insan2 lain untuk terus memperkenalkan projek ini kepada rakyat Malaysia. Dan dari masa ke semasa, projek kami telah bergerak ke fasa 3. Tak lama lagi, semakin banyak merchant yang menggunakan sistem kami. 

Saya kongsikan foto2 ketika kami bersidang. 



Bulan Mac nanti, saya akan hadiri persidangan ini lagi ! Saya akan kongsikan lagi kemeriahan persidangan projek mega kami. 

InsyaAllah, jumpa di lain entry. Wassalam. 





No comments:

Post a Comment