20 January 2015

Mykad boleh jadi kad diskaun??

Assalammualaikum w.b.t dan apa khabar semua?? Lama betul saya menyepikan diri, almaklum saya sudah bergelar siswi tahun ke-2, semester 3 bagi program Ijazah Sarjana Muda Pengurusan Perniagaan (Keusahawanan) ataupun nama lainnya ialah Bachelor Of Bussiness Administration                         (Entrepreneurship)  

Alhamdulillah, harini saya nak kongsikan dengan kawan-kawan semua, macamana nak jadi orang yang bijak dalam berbelanja. Mudah je, kenapa? Sebab saya pasti anda yang membaca entry saya semua adalah pemilik mykad. Hehe. Tahukah anda bahawa mykad ataupun kad pengenalan rasmi rakyat Malaysia mempunyai 50  fungsi ?? Tak tahu?? Alamak, ruginya anda. Takpe, harini saya akan kongsikan salah satu fungsi mykad yang sangat-sangat istimewa. Hehe... 


Okey, sebelum ni kita sebagai rakyat Malaysia tahu dan maklum mykad kita biasa digunakan untuk pengenalan identiti, maklumat lesen memandu, rekod kesihatan, untuk urusan imigresen dan berurusan dengan bank. Tahukah anda bahawa mykad kita juga boleh dijadikan kad diskaun semasa berbelanja??    Tak tahu?? Tahukah anda dengan mengaktifkan mykad secara PERCUMA, anda berpeluang untuk menikmati diskaun, mata ganjaran dan rebate tunai atas setiap transaksi perbelanjaan yang anda lakukan?? tahukah anda dengan satu kali pendaftaran secara percuma anda berhak mendapat diskaun, mata ganjaran dan rebate tunai seumur hidup?? Dan sebenarnya, tahukah anda mykad anda boleh membantu anda menjana pendapatan yang boleh diwarisi, selamat dan berterusan?? (psst, statement yang last tu macam best je, kalau berminat nak tahu, boleh direct whatsapp saya tau! Hehe.. )


Harini, anda sendiri boleh aktifkan mykad anda dekat agen-agen pendaftaran mykad yang sah. Kalau agen tu kenakan bayaran walaupun RM1, jangan daftar sebab buat masa ni, pendaftaran mykad untuk dapatkan diskaun, mata ganjaran dan rebate tunai memang PERCUMA tauu!! Lepas tu, anda boleh download application rasmi kami dari Google Playstore dengan carian 'MSSP DISCOVER', terus download dan install. Apps berikut akan beri maklumat tentang merchant2 yang berdaftar dengan program kami dari pelbagai kategori perkhidmatan dan kedai seperti tempat makan, hotel, spa, dan tempat beriadah bersama keluarga di seluruh negara Malaysia. Jangan terperanjat kalau nampak kedai emas, bengkel kereta, dan macam2 lagi yang tersenarai. Ini bukan cubaan, ini betul2!! Hehe... Opps, program ni diiktiraf oleh pihak MSC, JPN dan MDEC tau, so dijamin selamat !! 


Kalau berminat nak daftar mykad, boleh contact saya terus melalui facebook atau whatsapp ke 01114796014. Ataupun jika anda berminat untuk bina empayar perniagaan dengan mykad, pun saya alu2kan untuk menghubungi saya. Saya takkan lokek untuk kongsi rahsia mykad anda dan beza mykad saya dengan mykad anda! Beza memang Beza!! 


Baiklah, sekian entry saya kali ini, sampai jumpa lagi di entry yang akan datang! Syukur dengan apa yang ada, ikhtiar dengan apa yang diberi! Saya doakan anda semua menjadi orang yang berjaya dunia akhirat, InsyaAllah aminn! Jom jadi insan hebat! 

Wassalam. 

Yang Ikhlas,

Aniza Global

No comments:

Post a Comment